Up&Up

rational and sensuous
A Land So Far (Original Mix) - Jawster

In your city silence is a work of art, 

在你的国度 沉默是种艺术,

Strolling statues down the boulevard, 

人们如雕像般 沿着大道散步,

If I cross your gaze will I too turn to stone, 

如果我碰上你的目光 我大概会瞬间变成石块吧,

Living in a maze where you never broke a bone, 

生活在 你从未受过伤的迷宮中,

Once you're in you can never escape, 

一旦你陷入就再也逃不开了,

When freedom is what you need the most, 

其实自由才是我们最想要的,

Talk about love you can watch on it tape, 

谈论爱情 你旁觀着愛情的电影,

I wanna hear the waves, 

可我想去听听海浪,

Crashing on the coast, 

拍打海岸的声音,

And I kept a secret from you, 

我还留有一个小秘密没有告诉你,

The only one that sees what's going on, 

其实只有我看清了这一切,

Oh dear, what I seek is true, 

亲爱的 我追求的才是真实,

Looking for a dream to feed upon, 

我要去追梦 以梦为马,

Looking for a dream to feed upon, 

我要去追梦 以梦为马,

So I took your car, 

所以 我开着你的车,

And I hit the road, 

毫不犹豫地出发了,

You won't believe, 

你不会相信,

What's out there, 

外面的世界有多精彩,

A land so far, 

远方的国度,

Without a code, 

无拘无束,

You won't believe, 

你不会相信,

What's out there, 

外面的世界有多精彩,

So I took your car, 

所以 我开着你的车,

And I hit the road, 

毫不犹豫地出发了,

You won't believe, 

你不会相信,

What's out there, 

外面的世界有多精彩,

A land so far, 

远方的国度,

Without a code, 

无拘无束,

You won't believe, 

你不会相信。 

评论

热度(1)