Up&Up

rational and sensuous
Lost! - Coldplay


Just because I'm losing,
我只不过是失败了,
Doesn't mean I'm lost,
不意味着我迷惘了,
Doesn't mean I'll stop,
不意味着我会停下脚步,
Doesn't mean I will cross,
不意味着我会错过,
Just because I'm hurting,
我只不过是疼痛着,
Doesn't mean I'm hurt,
不意味着我受伤了,
Doesn't mean I didn't get what I deserve,
不意味着我没有得到自己应得的,
No better and no worse,
这样不算更好,也没更坏,
I just got lost,
我只是迷惘着,
Every river that I've tried to cross,
每条我尝试着要去跨过的河流,
Every door I ever tried was locked,
和每扇我尝试了想要去锁上的门,
Ooh-Oh, And I'm just waiting,
噢喔,我只不过想等到,
till the shine wears off...
那些繁华褪去的时候,
You might be a big fish,
你可能是条大鱼,
In a little pond,
在小小的池塘里,
Doesn't mean you've won,
但这不意味着你是赢家,
'Cause along may come,
因为也许会有,
A bigger one,
另外一条更大的鱼出现,
And you'll be lost,
然后你会感到迷惘,
Every river that you tried to cross,
每条你尝试跨过的河流,
Every gun you ever held went off,
每杆你握着不愿放下的枪,
Ooh-Oh, And I'm just waiting,
噢喔,我只不过在等待,
till the firing starts,
直到热火散尽的瞬间,
Ooh-Oh, And I'm just waiting,
噢喔,我只不过想等到,
till the shine wears off,
那些繁华褪去的时候,
Ooh-Oh, And I'm just waiting,
噢喔,我只不过想等到,
till the shine wears off,
那些繁华褪去的时候,
Ooh-Oh, And I'm just waiting,
噢喔,我只不过想等到,
till the shine wears off,
那些繁华褪去的时候。

评论