Up&Up

rational and sensuous
Keep on Living - Tobu

Right when I wake up, 

此刻我一觉醒来

I'm feeling way too much, 

顿觉我实在好高骛远

I'm hopin I can work my way around, 

一步一步踏实走好自己的路就好

I know I made mistakes and promises I break, 

我晓得我翻过错也违背过初心

But I'm just a man, 

但我就是个普通人

Living's more than enough,

经营好自己人生即是莫大善举

Of a battle and I never planned it, 

而那场我毫无规划过的战斗

Don't wanna give it too much, 

还是莫要盲目付出太多

Cause the more that I give more is taken, 

毕竟付出越大代价越大

But I keep on living, 

但我可以继续努力生活

but I keep on living, 

努力生活

Living on a dream, 

人生就是一场梦

I'm right where I should be, 

待在我应该待在的地方

And nothing could be better here and now, 

此时此刻,没有什么比之更好的了

And even when it ends,

 即使它终于结束

Another life begins, 

直到你能够到崭新的远方


评论

热度(3)